Nog 11 dagen - Reisverslag uit Dordrecht, Nederland van Lotte Visser - WaarBenJij.nu Nog 11 dagen - Reisverslag uit Dordrecht, Nederland van Lotte Visser - WaarBenJij.nu

Nog 11 dagen

Blijf op de hoogte en volg Lotte

23 Augustus 2016 | Nederland, Dordrecht

Al zo lang heb ik ervan gedroomd: voor een paar maanden naar het buitenland om daar vrijwilligerswerk te doen. En zo gek, nu is het dan bijna zover! Na een bewogen jaar heb ik besloten het gewoon te doen. Tussen mijn bachelor en mijn master, perfecte timing. Mijn droom komt dus uit en over 11 dagen zit ik in het vliegtuig. Een spannend idee, maar ik heb er zin in en ben er ook klaar voor.

Zaterdag 4 september vlieg ik om 20:00 vanaf Brussel via Ethiopië naar Durban. Ik land om 13:40 en dan sta ik opeens aan de andere kant van de wereld!

Komende 3 maanden ga ik proberen mijn ervaringen met jullie te delen via deze site!

xxx. Lotte

( http://vriendenvanpalmtree.nl/ )

  • 24 Augustus 2016 - 08:48

    Nelleke:

    Lieve Lotte, ik wens je een hele mooie tijd en ervaring toe. De organisatie en mensen bij wie je gaat vrijwilligen hebben ontzettend veel mazzel dat ze met jou mogen werken. Vergeet niet om ook te genieten van de mooie dingen om je heen. Kus nelleke

  • 24 Augustus 2016 - 13:35

    Hennie Stam:

    Lieve Lotte,

    Vergeet niet wat ik afgelopen dinsdag heb gezegd. Je bent er inderdaad klaar voor. We gaan van je foto's en verslagen genieten. Geniet er van.

    Liefs Hennie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lotte

Actief sinds 05 Aug. 2016
Verslag gelezen: 348
Totaal aantal bezoekers 3185

Voorgaande reizen:

04 September 2016 - 25 November 2016

Zuid-Afrika

Landen bezocht: